شور و شیرین

فواید بلوبری خشک شده برای سلامتی

بلوبری یکی از میوه‌های پرطرفدار و لذیذ در فصل تابستان می‌باشد. این میوه با نام زغال اخته آبی یا تمشک آبی نیز برای بسیاری از افراد شناخته شده است. بلوبری دارای طعم شیرین است که هم در ظرف میوه‌های تابستانه برای استفاده قرار می‌گیرد و هم در تهیه انواع دسر و اسموتی محبوبیت دارد. همراه با پیشرفت علم، افراد نیز متوجه تاثیر تغذیه بر میزان ویتامین و کالری دریافتی بدنشان شده‌اند و اینگونه شده است که قبل از استفاده میوه‌ و غذا ابتدا به مواد مغذی و خواص آن توجه می‌کنند.

بلوبری در ترکیبات خود انواع  ویتامین‌ها را دارد که برای سلامت قلب، تقویت حافظه، بهبود بینایی و … مفید می‌باشند. بلوبری یک خوراکی بسیار مغذی و سالم برای بدن می‌باشد. در کل یکی از غنی‌ترین منابع آنتی اکسیدان بوده که در برابر بیماری‌ها از بدن محافظت می‌کند.

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که نوع تغذیه و سلامت آن برایتان اهمیت فراوانی دارد، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. میوه بلوبری خشک را می‌توانید از طریق آنلاین و به راحتی از سایت فروشگاه شور و شیرین با ضمانت بهترین قیمت و  کیفیت خریداری نمایید.


قیمت میوه خشک


بلوبری چیست؟

بلوبری در ایران وجود دارد اما بین تمامی افراد رایج نیست؛ بنابراین ممکن است برای خیلی‌ها و حتی شما نیز این سؤال پیش بیاید که بلوبری چیست؟ بلوبری گروهی گسترده از گیاهان گل‌دار چندساله هستند که میوه‌های آن‌ها توت‌هایی به رنگ آبی یا بنفش است. این میوه یکی از پرخاصیت‌ترین میوه‌ها می‌باشد. می‌توان گفت هر دانه بلوبری یک بسته کوچک مواد غذایی است زیرا هر یک منبعی غنی از ویتامین‌ها و مواد لازم برای بدن هستند.

بلوبری چیست؟

بلوبری میوه کدام کشور است؟

این میوه بومی آمریکای شمالی می‌باشد و اولین بار در سال 1916 آن را برای فروش کشت کردند. بزرگ‌ترین تولیدکننده بلوبری در جهان ایالات‌متحده می‌باشد.

۵ خاصیت مقوی بلوبری خشک شده برای سلامتی

در این بخش از مقاله 5 مورد از مهم‌ترین مزایای بلوبری برای سلامتی را بررسی می‌کنیم:

مبارزه با رادیکال‌های آزاد  خاصیت بلوبری

یک چهارم پیمانه بلوبری خشک شده برابر با 9.5  میلی‌گرم ویتامین C است که این مقدار می‌تواند 11 تا 13 درصد ویتامین مورد نیاز روزانه بدن را تامین کند. ویتامین سی موجود در بلوبری برای رشد استخوان‌ها و ترمیم بافت‌های بدن موثر عمل می‌کند. بدن ما برای اینکه بتواند زخم‌ها را درمان و التیام بخشد و سلامت استخوان‌ها را تامین کند نیاز به ویتامین سی دارد. علاوه‌براین ویتامین سی در کلاژن‌سازی که یک پروتئین مفید در پوست، رگ‌ها و تاندون‌ها می‌باشد، موثر عمل می‌کند. کلاژن در بدن با فعالیت آنتی‌اکسیدانی خود از اثرات مضر رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند.  رادیکال‌های آزاد به DNA آسیب وارد کرده و ممکن است زمینه‌ساز ایجاد بیماری‌های قلبی و سرطان گردند.

خاصیت بلوبری چیست؟ موثر در درمان دیابت نوع 2

از جمله خواص بلوبري خشک این است که منبع مفیدی از فیبر می‌باشد. یک چهارم پیمانه بلوبری خشک، 3 گرم فیبر دارد که این مقدار تامین‌کننده 10 تا 12 درصد فیبر مورد نیاز روزانه ما می‌باشد.  فیبر ترکیبی است که هم به سیستم گوارشی ما کمک می‌کند و هم در  کنترل قند خون در دیابت نوع 2 موثر است.
ازآنجاکه بلوبری دارای کالری کم و شاخص پایین گلیسمی (به این معنی که قند خون بالا نمی‌رود زیرا کربوهیدرات‌های دیگر به آرامی هضم می‌شوند) است، برای افرادی که دیابت دارند مفید است.

خواص تمشک آبی یا بلوبری در بهبود سلامت قلب و عروق

یکی از ترکیبات موجود در توت‌ها فلانوییدها هستند که به سلامت قلب و عروق کمک فراوانی می‌کنند. از خواص بلوبری این است که نوعی آنتی اکسیدان در آن وجود دارد که خطر حمله قلبی را کاهش می‌دهد. علاوه‌براین آنتی اکسیدان‌ها باعث کاهش آسیب رادیکال‌های آزاد که شامل مراحل اولیه آترواسکلروز گرفتگی گرفتگی عروق می‌باشد، هستند.

 استخوان هایی قوی و سالم داشته باشید!

بلوبری خشک شده منبعی سرشار از ویتامین کا می‌باشد یعنی حاوی 23.5 میکروگرم از این ویتامین است که 20 تا 26 درصد از میزان مصرف روزانه بدن را تامین می‌کند. ویتامین کا برای انعقاد خون مفید است و نقش مهمی در سلامت استخوان‌ها دارد. همچنین این ویتامین برای تامین کلسیم بدن نیز کمک‌کننده است.


انبه خشک و خواص و فواید آن


 

 استخوان هایی قوی و سالم داشته باشید!

بلوبری‌ خشک شده یک منبع غنی از آنتوسیانین

از جمله خواص بلوبری خشک این است که سرشار از ماده‌ای به‌نام آنتوسیانین می‌باشد. این ترکیبات نوعی فیتوشیمیایی قوی هستند که باعث وجود رنگ آبی در این نوع میوه می‌شوند. جدا از این نیز آنتوسیانین‌ها باعث کمک به از بین رفتن رادیکال‌های آزاد می‌شوند.
مطالعاتی در زمینه  کشف داروهای جایگزین برای بیماری‌های مزمن و ارتباط بین آنتوسیانین‌ها و بهبود سلامت قلبی عروقی انجام گرفته است که نتایج آن‌ها نشان از این دارد که مزایای بالقوه سلامتی انواع توت به دلیل ظرفیت آنتی اکسیدانی ترکیبات آنتوسیانین موجود در آن‌ها است.

بلوبری خشک را بیشتر بشناسید

شاید سوال شما نیز این باشد که دلیل وجود این همه مزایا در مصرف بلوبری خشک چیست؟ در جواب این سوال باید بگوییم که تمامی این‌ها مربوط به ارزش غذایی این محصول و مواد مغذی موجود در آن است. در این بخش مواد مغذی موجود در ۴۰ گرم از این خوراکی خوشمزه به همراه مقادیر آن‌ها را می‌توانید بخوانید.

  • ۱۳۸ کالری
  • ۷ گرم چربی
  • ۰ درصد کلسترول
  • ۱ میلی‌گرم سدیم
  • ۳۳ گرم کربوهیدرات (شامل ۳ گرم فیبر و ۳۰ گرم شکر)
  • ۱۳ درصد ویتامین C
  • ۷ درصد کلسیم
  • ۲ درصد آهن

با این تفاسیر می‌توان ازبلوبری خشک به‌عنوان یک میان‌وعده عالی یاد کرد.  اما چگونه و از کجا باید این محصول را تهیه کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

میوه بلوبری خشک شده بهتر است یا تازه ؟

طبق مطالعاتی که درمورد تغییرات احتمالی در اثر آنتوسیانین و آنتی اکسیدان پس از انجماد یا خشک کردن بلوبری‌ها انجام شده است، هیچ تغییر اساسی در آنتوسیانین و آنتی اکسیدان‌ها بعد از سه ماه نگهداری ایجاد نشده است. بنابراین طبق این نتایج هیچ تفاوتی بین بلوبری خشک شده، یخ زده و تازه وجود نخواهد داشت.

نحوه مصرف میوه خشک بلوبری

از بلوبری خشک می‌توان به‌عنوان یک میان وعده سالم یا دمنوش استفاده نمود. برای این منظور یک قاشق بلوبری خشک شده را در یک لیوان آب جوش بریزید و بعد از 3 دقیقه آن را میل نمایید. در یک روش دیگر می‌توانید چند عدد بلوبری خشک شده را به چای معمولی یا چای ترش اضافه کنید و از عطر و طعم آن لذت ببرید. این دمنوش نوعی چربی‌سوز است به‌خصوص  برای چربی‌های ناحیه شکم و پهلو فوق‌العاده عمل می‌کند.

نحوه مصرف میوه خشک بلوبری

بهترین بلوبری چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • اندازه بزرگ
  • رنگ آبی
  • بافت محکم
  • بدون وجود زخم روی میوه کوچک
  • مقاوم به ترکیدگی
  • با ماندگاری زیاد
  • دارای عطر و طعم خوب
  • کم بودن ریزش میوه از درخت

فروش بلوبری

بلوبری در بازار به شکل فله‌ای و یا بسته‌ای عرضه می‌گردد. این محصول پس از اینکه با روش‌های گوناگون به تولید رسید، به‌صورت اینترنتی و یا حضوری به فروش می‌رسد. فروش بلوبری خشک با کیفیت بالا و در بسته‌هایی با وزن‌های دلخواه شما انجام می‌گیرد.

در مورد فروش میوه بلوبری خشک باید گفت که  فروش آن به‌صورت بسته‌ای فوایدی به همراه دارد که آن‌ها را بیان می‌کنیم:

  • تازه ماندن میوه خشک برای مدت طولانی.
  • عدم آلودگی و جلوگیری از رسیدن گرد و غبار به میوه.
  • عدم نیاز به شستن و تمیز کردن میوه‌های خشک برای مصرف.
  • دارای نگهداری آسان‌تر بعد از خرید و باز کردن (به ویژه محصولات شور و شیرین که در زیپ کیپ‌های با کیفیت بسته‌بندی می‌شوند.)

میوه خشک پاپایا چیست و چه خواصی دارد؟


خرید بلوبری خشک

دو راه برای خرید بلوبری خشک وجود دارد. اول اینکه می‌توانید به‌صورت اینترنتی بدون اینکه در محل فروشگاه حضور پیدا کنید خرید خود را انجام دهید و یا اینکه حضوری اقدام کنید. در خرید حضوری شما می‌توانید تازه و سالم بودن محصول را با تست آن بررسی کنید اما در خرید اینترنتی امکان مشاهده و تست محصول وجود ندارد. اما در این نوع خرید چگونه می‌توانیم از کیفیت و سلامت محصول اطمینان پیدا کنیم؟

ساده‌ترین راه‌ برای حل این مشکل، خرید از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده می‌باشد. برای اینکه از سابقه فروشگاه موردنظر خود آگاهی یابید در بخش نظرات مربوط به هر محصول می‌توانید کیفیت کار فروشگاه را با بررسی سطح رضایت مشتریان بررسی کنید.

خرید اینترنتی بلوبری خشک

فروشگاه شور و شیرین یکی از اولین انتخاب‌های مشتریان برای خرید میوه بلوبری خشک به‌صورت آنلاین است. زیرا ما در شور و شیرین:

  • از بلوبری خشک باکیفیت و مرغوب استفاده می‌کنیم.
  • بلوبری‌ خشک در فروشگاه شور و شیرین در بسته‌بندی‌های استاندارد و بهداشتی عرضه می‌شود.
  • محصول موردنظر شما در کم‌ترین زمان درب منزل به شما تحویل داده می‌شود.
  • ما در شور و شیرین به‌صورت همه روزه پاسخ‌گوی سوالات و پیگیری‌های شما می‌باشیم.
  • محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی شور و شیرین دارای نشان سیب سلامت می‌باشند.
  • بهترین قیمت بلوبری خشکدر بازار را برای این محصول درنظر گرفته‌ایم.
  • بلوبری خشک موجود در فروشگاه ما با استفاده از بهترین دستگاه‌ها و به‌صورت اصولی و استاندارد خشک و تولید شده‌اند.

شاید با خود بگویید که در خانه نیز می‌توان بلوبری خشک را تهیه کرد. اما ترجیح بسیاری از افراد این است که میوه خشک را از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری نمایند زیرا دردسر، هزینه و زمانی که برای تهیه آن باید صرف کنید، حذف می‌شود. شما با صرف هزینه و انرژی کمتر می‌توانید با‌کیفیت‌ترین محصول را به‌راحتی خریداری نمایید.

از طرفی ما این میوه خشک را با کیفیت بالاتر و قیمت پایین‌تری نسبت به بازار تهیه می‌کنیم و آن را با قیمت تمام‌شده‌ مطلوبی در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهیم.  هدف ما کسب رضایت مشتریان است.

قیمت بلوبری خشک

بلوبری یک میوه‌ای بسیار محبوب است. طعم لذیذ و خواص بی‌نظیر بلوبری باعث شده است تا انواع تازه و خشک آن مشتری‌های مختص به خود را داشته باشد. اما چیزی که برای تمامی افراد اهمبت دارد، قیمت محصول می‌باشد. قیمت بلوبری خشک وابسته به فاکتورهای نختلفی است. عواملی مانند زیر در تعیین قیمت بلوبری خشک موثرند:

  • قیمت تهیه‌ میوه تازه بلوبری
  • نحوه خشک کردن بلوبری و هزینه‌های مربوط به خشک کردن آن
  • نوع بسته‌بندی ارائه شده
  • خرید عمده و یا جزئی بلوبری (خرید عمده محصول دارای قیمت پایین‌تری می‌باشد)

در صفحه محصولات ما در همین سایت می‌توانید قیمت میوه بلوبری را  بررسی کنید. اگر برای خرید بلوبری خشک باز هم نیاز به راهنمایی و یا سوالی دارید، آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

بلوبری از کجا بخریم؟

تمامی خریداران برای خرید بلوبری به دنبال یک فروشنده مطمئن هستند و دائما به دنبال پاسخ این سوال هستند که بلوبری از کجا بخریم ؟

هم اکنون خرید اینترنتی بلوبری خسک در سایت شور و شیرین امکان‌پذیر است و می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

میوه‌های بلوبری خشک  در بسته‌هایی با وزن‌های دلخواه شما بسته بندی شده و ارسال می‌شوند. برای اینکه بتوانید این میوه را تصور کنید، تقریبا شبیه آلبالوخشک می‌باشد. اما تفاوت آن‌ها این است که بلوبری فاقد هسته است و تماما قابل خوردن می‌باشد.

بلوبری خشک شور و شیرین را می‌توانید به‌صورت دمنوش، مربا و شربت استفاده کنید. علاوه‌براین درصورت تمایل می‌توانید آن را به انواع سالادها و دسرها اضافه کنید.

این محصول در شرایط کاملا بهداشتی تولید و خشک شده و در بسته‌های پلمپ شده برای شما ارسال می‌شوند.

خرید بلوبری شور و شیرین

به طور خلاصه خرید بلوبری شور و شیرین چه مزایایی برای شما دارد؟

این میوه خشک یک تنقلات بسیار خوشمزه و جذاب است.

  • از این میوه خشک می‌توانید برای تهیه دمنوش، مربا، کیک، ژله، شیرینی و … استفاده کنید.
  • بلوبری خشک در شور و شیرین قابل استفاده برای لاغری می‌باشد.
  • این میوه خشک خواص آنتی اکسیدان و ضد سرطان بودن دارد.
  • همچنین باعث جلوگیری از پیری و چروک پوست می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.