شور و شیرین

معرفی تافی + خرید تافی

تافی یک محصول جدید تهیه شده از شکلات‌ است که بسیار پرطرفدار است. در تافی به جای اینکه از روکش شکلاتی معمولی که در تهیه بسیاری از شکلات های روشن به کار می‌رود، از تافی کاکائویی استفاده می‌شود. در این محصول، تافی بافت خاصی همراه با عطر و طعم کاکائو واقعی و با کیفیت ترکیب می‌شود و یک نتیجه جالب از آن به دست می‌آید. روکشی که برای این شکلات ترکیبی استفاده می‌شود حالت ترد و شکننده‌ای دارد و مانند روکش‌های شکلاتی معمولی نیست بلکه جنس آن بیشتر نرم و کشسان است. اما مغز تافی ، حالت کرم شکلاتی نرم و بسیار لطیفی دارد و طعم آن نیز شیرین ملایم و مطبوع کاکائویی است. این دو ترکیب با بافت متفاوت، حالت دلپذیری به تافی می‌دهد که تازه و خوشایند است. در این مطلب به معرفی تافی می پردازیم.

معرفی تافی

تافی یک نوع آب نبات سخت اما جویدنی است که از شکر و کره ساخته شده است. هرچند که این آب نبات سخت و شکننده است، اما در زمان مکیدن یا جویدن، نرم می‌شود.

تافی با کاراملیزه کردن شکر یا ملاس با کره تهیه می‌گردد. گاهی اوقات نیز از موادی مانند آجیل، کشمش و آرد برای تهیه تافی استفاده می‌شود. این مخلوط گرم می‌شود تا به دمای 300 تا 310 درجه فارنهایت برسد. این مرحله به عنوان مرحله ترک سخت در شیرینی‌سازی شناخته می‌شود. در مرحله سخت ترک، مخلوط تافی سطح براقی پیدا می‌کند، اما به اندازه‌ای سفت است که بتواند به شکل‌های مختلفی ساخته ‌شود. سپس مخلوط را در سینی ریخته و اجازه می‌دهند تا خنک شده و یک تخته تشکیل شود.

سپس می‌توان آن را به قطعات بزرگ خرد کرد تا به عنوان آب نبات خورده شوند. از قطعات آب نبات کوچک‌تر می‌توان در ترکیب با مواد مختلفی مانند شکلات، وانیل، لانه زنبوری، تمشک، کشمش و … برای تولید طعم‌های مختلف استفاده کرد. تافی در اثر کاراملیزه شدن قهوه‌ای می‌شود.

 

تافی چیست؟
معرفی تافی

انواع تافی ایرانی

تولیدی انواع تافی ایرانی در شهرهای مختلف کشورمان وجود دارد که به تولید انواع تافی در شکل‌ها و رنگ و طعم های متفاوت پرداخته‌اند. این تافی‌ها به دلیل اینکه دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند دارای بازار خرید و فروش خوبی هستند. بعضی از کارخانه‌های تولیدی انواع تافی ایرانی، به تولید انواع شکلات نیز اشتغال دارند، اما کارخانه هایی نیز وجود دارند که فقط تولید کننده انواع تافی هستند. بخشی از تافی‌های تولیدی در بازار داخلی کشور مصرف می‌شود و بخش دیگری از آن نیز به کشورهای مختلفی مانند عراق، افغانستان، عمان و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود. انواع تافی ایرانی که در بازار وجود دارد شامل موارد زیر می‌باشند:

فرق شکلات، تافی و آبنبات چیست؟

شکلات محصولی است که برای تولید آن از پودر و کره کاکائو که نوعی گیاه است، استفاده می‌شود. اگر درصد کره کاکائویی که در آن وجود دارد در محصول نهایی از یک حد مشخص کمتر شود، دیگر نمی‌توان برای آن نام شکلات را به کار برد.

تافی در حقیقت کارامل است. یعنی با استفاده از حرارت دادن و کارامل کردن شکر و اضافه کردن مقداری رنگ خوراکی مجاز و اسانس به آن، می‌توان تافی را تهیه کرد. البته ممکن است از کره و طعم دهنده‌های مناسب دیگر نیز  برای تولید برخی از آن‌ها استفاده کرد.

آبنبات همان شکر است که پخته شده و یا شربت شکر است که به آن رنگ و اسانس‌های مجاز خوراکی اضافه شده است. معمولا اگر در تولید آبنبات از حرارت بالا استفاده شود باعث غلظت بیشتر شکر و در نتیجه تولید آب نبات‌های سخت می‌شود اما حرارت کمتر منجر به باقی ماندن رطوبت بیشتر در آبنبات می‌گردد و در نتیجه آبنبات‌های نرم‌تر به دست می‌آید، بنابراین میزان رطوبتی که در آبنبات‌های نرم وجود دارد از آبنبات‌های سخت بیشتر می‌باشد.

 

فرق شکلات، تافی و آبنبات چیست؟
معرفی تافی

تولیدی‌های انواع تافی ایرانی

تولیدی‌های انواع تافی ایرانی با استفاده از بهترین مواد اولیه و خط تولید پیشرفته اقدام به تولید انواع تافی ایرانی ساده و مغزدار می‌کنند و برای بالا بردن تولیدات و سطح استاندارد انواع تافی و آبنبات از به روزترین دانش موادغذایی و بهداشتی استفاده می‌کنند تا بتوان نظر مشتریان و خریداران تافی را به خود جلب کنند و در نتیجه از فروش و سود خوبی بهره ببرند.

قیمت انواع تافی ایرانی

خریداران عمده و تاجران حوزه شکلات و تافی، انواع تافی را به صورت عمده خریداری می‌کنند. آن‌ها خوب می‌دانند که خرید عمده این محصول بسیار به صرفه است و دارای قیمت کمتر و ارزان‌تری می‌باشد. شما نیز می توانید از ارزان‌ترین قیمت تافی را از طریق فروشگاه اینترنتی شور و شیرین آگاهی یابید. فروشگاه شور و شیرین نیز برای تشویق خریداران خود به خریدهای عمده انواع تافی ایرانی و شکلات، تخفیف‌های خوبی را تدارک دیده است. برای الاع از قیمت‌ها به صفحه محصولات شور و شیرین مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید.

 

قیمت انواع تافی ایرانی
معرفی تافی

خرید تافی

چنانچه قصد خرید تافی ایرانی با قیمت پایین اما در عین حال با کیفیت را دارید می‌توانید از فروشگاه اینترنتی شور و شیرین که به ارائه خدمات در حوزه فروش آجیل و انواع شکلات و تافی مشغول است، کمک بگیرید. در ابتدا با تنوع تافی ایرانی آشنا شوید و سپس اقدام به خرید کنید. فروشگاه شور و شیرین اقدام به راه‌اندازی سایت آنلاین کرده تا مشتریان به راحتی بتوانند با انواع محصولات و ترکیبات برندهای تولید کننده شکلات و تافی آشنا شوند و تافی مورد نیاز خود را با ارزان‌ترین قیمت ممکن از تولیدکننده خریداری کنند. شاید با مزایای خرید اینترنتی آشنایی نداشته باشید، برخی از مزایای خرید اینترنتی که امروزه رواج زیادی دارند شامل موارد زیر می‌باشند:

  • کاهش هزینه‌های جانبی
  • خرید با کمترین قیمت
  • کاهش اتلاف وقت
  • حذف واسطه‌ها از بازار تافی و شکلات
  • کاهش رفت و آمد و مسائل مربوط به آن
  • نزدیک کردن تولید کننده و مصرف کنندگان
  • و …

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.