(دیدگاه 1 کاربر)

توت خشک نقلی کردستان

20,000 تومان200,000 تومان

برند :

  • بدون برند

ویژگی های توت خشک نقلی(کوچک) کردستان:

  • کشور تولید کننده: ایران
  • قابل مصرف: روزانه، پذیرایی
  • توت خشک نقلی شیرین و خوش مزه
  • حاصل خشک شدن توت سفید نقلی
خالی کردن
شناسه محصول: SH16339 دسته: , ,

معرفی توت خشک نقلی کردستان

توت خشک کردستان یکی از مرغوب ترین نوع توت های خشک سفید در ایران می‌باشد و باغداران بسیاری در کردستان هستند که محصولی با کیفیت و عالی را تولید می‌کنند و پس از آن فرایند خشک کردن روی آ‌ها انجام می‌پذیرد تا بهترین محصول در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

ویژگی‌های توت خشک نقلی کردستان

یکی از ویژگی‌های توت خشک مرغوب این است که از لحاظ ظاهری سفید بوده و بودن لک و تیرگی باشد. زیرا سفید بودن توت خشک روی کیفیت آن تاثیر بسیاری دارد و همین امر موجب می‌شود که طعم و مزه‌ی آن نیز تحت تاثیر قرار گیرد.

پس با توجه به این امر هرچه توت خشک سفید، سفیدتر و شفاف‌تر باشد نشان‌دهنده تازگی و خوش طعمی آن می‌باشد و هر چه توت خشک تیره‌تر و دارای لکه های تیره باشد نشان دهنده بی‌کیفیت بودن و بد مزه بودن آن می شود.

مزایای توت خشک نقلی کردستان

توت خشک درشت کردستان خواص بسیار زیادی دارد؛ توت خشک نقلی کردستان یک منبع بسیار غنی از آهن و پروتئین است، موجب کاهش قندخون می‌شود، به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند،  حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند آنتوسیانین و رزوراترول است که هر دوی این آنتی اکسیدان‌ها دارای خواص ضد التهابی، کاهش فشارخون، جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، قابلیت بهبود جریان خون و نیز جوان سازی پوست هستند.

فیبر موجود در توت سفید نقلی کردستان یک منبع بسیار خوب برای حفظ سلامت بدن به ویژه دستگاه گوارش، کاهش قند خون و جلوگیری از ابتلا به دیابت و چاقی است.

با استفاده از توت خشک کردستان، اگر دچار کم خونی یا کمبود انر‍ژی برای انجام فعالیت‌های روزانه خود هستید می‌توانید با مصرف منظم آن‌را برطرف کنید.

نکات قابل توجه قبل از مصرف توت خشک نقلی کردستان

نکته‌ی قابل توجه این است که استفاده‌ی توت خشک نقلی کوهستان موجب چاقی و یا اضافه وزن نمی‌شود.

باوجود تمامی مزایایی که توت خشک سفید درشت کردستان گفته شد، برای حفظ سلامتی خودتان لازم است که قبل از مصرف به‌طور کامل آن‌ها را شسته و ضدعفونی کنید و سپس میل کنید.

مواد تشکیل دهنده

میوه توت سفید

شهر تولید کننده

استان کردستان

کشور تولید کننده

ایران

مشخصات محصول

سفید و خوش مزه

نوع محصول

خشک

سایز

ریز

وزن

1 کیلو, 100 گرم

روش نگهداری

نگهداری در جای خشک و خنک

  1. سمیه

    توت خشک به شدت خونساز بوده و برای تامین انرژی، فیبر، مواد معدنی و انواع ویتامین های بدن ضرروریه این محصولم که خیلی بی نظیر بود ممنون بابت کیفیت عالی

یک نظر اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20,000 تومان200,000 تومان
( 1نظر )