شور و شیرین

معرفی پشمک حاج عبدالله + خرید

پشمک  یکی از تنقلات نوستالژی است که جزئی از خاطرات کودکی ما می‌باشد. وقتی نام این خوراکی را می‌شنیدیم به یاد چوب یا نی‌های بلند و طعم شیرین و خوشمزه پشمک که به دور آن قرار می‌گرفت می‌افتادیم؛ این خوراکی اغلب مواقع در شهربازی‌ها و پارک‌ها برای کودکان خریداری می‌شد. اما با گذشت زمان تغییراتی ایجاد شد و کارخانجات برای تولید پشمک تعابیر دیگری اندیشیدند. این تغییرات بدین شکل بود که پشمک‌هایی فشرده‌تر از شکل سابق، در بسته‌های پلاستیکی بهداشتی تولید شده و به فروش می‌رسیدند.در سال‌های اخیر پشمک حاج عبدالله شیرینی بخش لحظات ما شده و در محافل ما جای دارد. بسیاری از مهمانان از پشمک و شیرینی‌جات دیگر، برای خوردن در کنار چای استفاده می‌کنند.

پشمک حاج عبدالله

امروزه در بازار تنقلات شیرین مدل‌ها و طعم‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از این تنقلات پشمک حاج عبدالله است  که این نوع پشمک دارای طعم‌های مختلفی است. همچنین در این مورد می توان به تولید شکلات پشمک حاج عبدالله نیز اشاره کرد. هر کدام از این محصولات با توجه به درجه‌های کیفی که در تولیدات خود دارا هستند، نرخ و قیمت متفاوتی ارائه می‌کنند.

پشمک حاج عبداله در فروشگاه شور و شیرین ، به صورت عمده و جزئی برای مشتریان شهرهای مختلف، قابل ارائه است. این نوع شیرینی خوشمزه دارای مدت زیادی برای مصرف هستند که با تغییر شکل و تنوع در طعم آن‌ها بهترین گزینه برای پذایرایی از مهمان می‌باشند. کربوهیدرات‌هایی که در آن وجود دارد ساده است و به همین دلیل نسبت به دیگر شیرینی‌جات کالری کمتری دارند.

پشمک چیست؟

پشمک حاج عبدالله

قیمت پشمک الیافی کاکائویی حاج عبدالله

تنوع پشمک‌های شور و شیرین

شور و شیرین با فراهم کردن محصولات مورد نیاز مشتریان سعی دارد رفاه را برای  آنان ایجاد کند. کسانی که به شور و شیرین اعتماد می‌کنند، قادر خواهند بود که در هر جای ایران که هستند سوغاتی تهیه کنند. در این میان پشمک‌های برند حاج عبدالله که کارخانه تولیدکننده آن‌ها در تبریز است به صورت کاملا بهداشتی از سمت شور و شیرین به فروش می‌رسند، ما تازه بودن محصول را تضمین می‌کنیم.

در شور و شیرین طعم‌خای محتلفی از پشمک‌های الیافی و لقمه‌ای این برند وجود دارد که می‌توانید با سلیقه خود یکی را سفارش دهید. این تنوع شامل طعم های زعفرانی، وانیلی و شکلاتی می‌باشد.

انواع پشمک الیافی

پشمک الیافی حاج عبدالله دارای طعم‌های ویژه است و در بسته‌بندی‌های جدید تولید می‌شوند. طعم‌های این پشمک بی‌نظیر و برای کسانی که عاشق بافت پشمک هستند یک گزینه عالی می‌باشد. این خوراکی در بین تنقلاتی مانند شکلات، شیرینی و … از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای مهمان هستند. انواع پشمک الیافی حاج عبدالله موجود در شور و شیرین شامل موارد زیر می‌باشد:

  • پشمک زعفرانی حاج عبدالله
  • پشمک وانیلی حاج عبدالله
  • پشمک کاکائویی حاج عبدالله

انواع پشمک الیافی

قیمت پشمک الیافی زعفرانی حاج عبدالله

نکات مهم در خرید پشمک حاج عبدالله

پشمک به شکل‌های مختلفی تولید شده و به فروش می‌رسد. در اماکن عمومی تفریحی معمولا پشمک را در دستگاه همان لحظه درست کرده و با یک چوب جمع می‌کنند و به فروش می‌رسانند .نوع بسته‌بندی آن نیز به‌صورت شکلاتی با روکش کاکائو، کرم وانیلی، زعفرانی و … در بسته می‌باشد.

خرید هر گونه از این طعم‌ها وابسته به ذائقه شماست اما نوع شکلاتی آن مجلسی می‌باشد و مناسب مهمانی است. پشمک دارای کالری و قند بالایی است، افرادی که رژیم لاغری دارند و یا کسانی که به بیماری دیابت دچارند باید از خوردن آن دوری کنند.  به هنگام خرید پشمک حتما به نشان استاندارد و صنایع غذا و دارو بر روی بسته‌بندی توجه کنید و از خرید مارک‌های متفرقه یا ناشناخته خودداری کنید.

خواص پشمک حاجی عبدالله

به دلیل اینکه در تولید پشمک از شکر استفاده می‌شود، در نتیجه خاصیت شکر نیز در آن وجود دارد. از خواص مهم شکر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود جای زخم
  • قدرت تمرکز بالا
  • ترمیم زخم‌های سیستم گوارش
  • درمان اسهال
  • جلوگیری از اسهال
  • نشاط آور
  • ایجاد خلق و خوی مثبت
  • تقویت عمومی بدن
  • اثر آرام بخش

دلایل خرید پشمک الیافی حاج عبدالله

  • از پشمک به عنوان شیرینی عید و شب یلدا استفاده می‌شود.
  • یک میان وعده عالی برای انرژی بخشی می­‌باشد.
  • یک جایگزین مناسب برای قند است که همراه با چای مصرف می‌شود.
  • ما ایرانی­‌ها به هنگام کادو دادن، علاوه بر تقدیم کردن هدیه، شیرینی یا شکلاتی نیز تهیه می­کنیم. خرید پشمک حاج عبدالله با توجه به قیمت آن، بهترین انتخاب می‌باشد.
  • استفاده از پشمک حاج عبدالله در محل کار علاوه بر اینکه انرژی بخش است باعث موجب آرامش نیز خواهد شد و برای کم کردن تنش­های کاری نیز خوراکی مناسبی است.

قیمت پشمک حاج عبدالله

قیمت پشمک حاج عبداله در بازار ایران به عوامل مختلفی مانند نوسانات بازار، برندهای ارائه شده و کیفیت آن وابسته است. بنابراین  قیمت پشمک حاج عبدالله با توجه به مدل و طعم مورد نظر متفاوت است. برای اطلاع از قیمت انواع این پشمک‌ها می‌توانید به  صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

خرید اینترنتی پشمک حاج عبدالله

قیمت پشمک الیافی وانیلی حاج عبدالله

خرید اینترنتی پشمک حاج عبدالله

شرکت بستنی اطمینان آذرگل که در زمینه تولید انواع بستنی‌ها و پشمک‌ها فعالیت دارد، در سال 1379 دست به نوآوری و ابتکار عملی زد که باعث ایجاد برند پشمک حاج عبدالله شد. قبل از تولید این نوع پشمک، خرید پشمک به صورت فله‌ای بود، اما بعد از این نوآوری، پشمک‌های شکلاتی در بازار به فروش می‌رسیدند.

همه ما چه بزرگ چه چه کوچک از پشمک، خاطرات زیادی داریم و اطمینان داریم که هنوز به چشیدن طعم آن علاقه‌مند هستید، برای همین ما به شما خرید پشمک حاج عبدالله را که از بهترین کیفیت برخوردار است را پیشنهاد می‌کنیم.

برای خرید اینترنتی شکلات پشمک حاج عبدالله، بهترین گزینه انتخاب فروشگاه‌ معتبر اینترنتی شور و شیرین است زیرا به سادگی می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید. فروشگاه شور و شیرین تمامی محصولات سفارش داده شده مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن آماده  کرده و برای آن‌ها ارسال می‌نماید. تمامی محصولات ما علاوه بر فروش حضوری از امکان خرید اینترنتی و ارسال به سراسر کشور نیز برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.